Ο εμπαιγμός της ηγεσίας του Υπ.Παιδείας Ν.Κεραμέως στη μη εφαρμογή των αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Η περιφρόνηση των αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας για τον ορθόδοξο χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών και οι μεθοδεύσεις του Υπ.Παιδείας ώστε να παρακαμφθεί η ουσία των αποφάσεων.
Το όλο γεγονός αναπόφευκτα μάς θυμίζει...:
Η περιφρόνηση των αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας για τον ορθόδοξο χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών και οι μεθοδεύσεις του Υπ.Παιδείας ώστε να παρακαμφθεί η ουσία των αποφάσεων.
Το όλο γεγονός αναπόφευκτα μάς θυμίζει...:
Απόσπασμα ομιλίας του Henri Kissinger στην Ουάσινγκτον τον Σεπτέμβρη του 1974.
Henry Kissinger: «The Greek people are anarchic and difficult to tame. For this reason we must strike deep into their cultural roots: Perhaps then we can force them to conform. I mean, of course, to strike at their language, their religion, their cultural and historical reserves, so that we can neutralize their ability to develop, to distinguish themselves, or to prevail; thereby removing them as an obstacle to our strategically vital plans in the Balkans, the Mediterranean, and the Middle East»
Mετάφραση:
Οι Έλληνες είναι αναρχικοί και δύσκολα κουμαντάρονται. Γι’ αυτόν τον λόγο πρέπει να χτυπήσουμε βαθιά μέσα στις πολιτισμικές τους ρίζες: έτσι ίσως καταφέρουμε να τους αναγκάσουμε να συμβιβαστούν. Εννοώ βέβαια να χτυπήσουμε την γλώσσα τους, την θρησκεία τους, τα πολιτισμικά και ιστορικά αποθέματα, έτσι ώστε να ουδετεροποιήσουμε την δυνατότητα τους να αναπτύσσονται, να διακρίνουν τους εαυτούς τους, ή να αποδεικνύουν ότι μπορούν να νικούν, έτσι ώστε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια στα στρατηγικώς απαραίτητα σχέδια μας στα Βαλκάνια, την Μεσόγειο, και την Μέση Ανατολή.
***
Η Εστία Πατερικών Μελετών διοργανώνει εσπερίδα σχετικά με το θέμα υπό τον τίτλο: Θρησκευτικά ο προσηλυτισμός συνεχίζεται...
***
Η Εστία Πατερικών Μελετών ενημερώνει:
''Eπειδή η υπουργός υποσχέθηκε ότι θα τηρήσει τις αποφάσεις του ΣΤΕ για το μάθημα των Θρησκευτικών, όρισε μια επιτροπή για την αλλαγή του πολυθρησκευτικού μαθήματος, η