Σάββατο 11 Ιουλίου 2020

Λόγος περί Μετανοίας - υπακοής (και εξομολογήσεως) Β' μέρος

(συνέχεια από το Α' μέρος)
Συνεχίζουμε καλά μου παιδιά!
Σας γνωστοποιώ ότι όλα μου τα δημιουργήματα (λογικά και άλογα) θα τα διατηρώ, συντηρώ ώστε να υπάρχουν αιώνια με την μορφή που τους δίνω κάθε φορά. Δεν πρόκειται να αφήσω ούτε το ελάχιστο quantum (=πακέτο ενέργειας) να εκμηδενιστεί ποτέ. Τούτο, διότι αγαπώ απεριόριστα και αιώνια κάθε λογικό ή άλογο δημιούργημά Μου. Επίσης σας γνωστοποιώ ότι είμαι κατά την Άκτιστη Ουσία Μου και Ενέργειά μου πανταχού παρών και πληρώνω (=γεμίζω) τα πάντα με την θεία Μου ύπαρξη. Και εντός και εκτός κάθε δημιουργήματός Μου. Δεν υπάρχει εντός και εκτός δημιουργημάτων μου ‘’χώρος’’ που να απουσιάζω. Εδώ και 2000 χρόνια περίπου ενηνθρώπησα. Δηλαδή η θεότητά μου σαν Αγία Τριάδα δια του δευτέρου προσώπου της Αγίας Τριάδας, του Λόγου, που εκπροσωπεί και τα τρία αγιοπατερικά Πρόσωπα μου (Πατήρ, Υιός κι Άγιο Πνεύμα) ενώθηκα για πάντα, αχώριστα, αιώνια με όλα μου τα λογικά πλάσματα και όλο το άλογο σύμπαν.
Για να ενεργηθεί αυτό το ασύλληπτο για την πεπερασμένη σας λογική (Αγγέλων και ανθρώπων) μυστήριο, ΌΛΗ την λογική και άλογη δημιουργία Μου, την εκπροσώπησε επάξια μια Παναγία, ένας άνθρωπος, από εσάς, εδώ και 2000 χρόνια… η Υπεραγία Θεοτόκος, η Παναγία. Από τότε ενεργείται και άλλο μυστήριο, ασταμάτητα και αιώνια. Όποια από τα λογικά πλάσματα Μου (Άγγελοι ή Άνθρωποι) θέλουν, βαπτίζονται,  ‘’μπαίνουν’’[1], σαν ‘’έμβρυα’’, μέσα στην μήτρα της Θεοτόκου. Έτσι, έκτοτε, συντελείται μια παγκόσμια, αιώνια, αδιάκοπη, ‘’οικογενειακή’’ θεία λειτουργία. Εγώ, ο Θεάνθρωπος Χριστός σαν Πατέρας και Ιατρός όλων σας (αγγέλων και ανθρώπων) αγιάζω δια της Θεοτόκου και με την Θεοτόκο όλα τα ‘’κυήματα’’ της Θεοτόκου (αγίους Αγγέλους και ανθρώπους). Με άλλα λόγια η θεία λειτουργία, η παγκόσμια, η μοναδική, η πανσυμπαντική, η ορθόδοξη είναι μια Οικογένεια. Εδώ υπάρχει ο τέλειος ορθόδοξος ‘’γάμος’’, αιώνιος και αδιάκοπος ‘’Σύζυγος’’ και ‘’Πατέρας’’ εγώ ο Θεάνθρωπος Χριστός, ‘’Γυναίκα’’ μου, Σύζυγός Μου και Μητέρα όλων σας (Αγίων Αγγέλων και Ανθρώπων) η Υπεραγία Θεοτόκος. ‘’Παιδιά’’ μας εσείς που θέλετε αιώνια να είστε κυοφορούμενα παιδιά μας, οι άγιοι άγγελοι και άνθρωποι. Η όλη οικογένεια λέγεται ορθόδοξη εκκλησία.
Εγώ σαν ΘΕΆΝΘΡΩΠΟΣ είμαι τέλειος καθ’ όλα –και κατά την θεία και κατά την ανθρώπινη φύση Μου. Εσάς, σαν δημιουργήματά μου, σας αγιοποιώ και σας σοφοποιώ εξελικτικά, αιώνια και τη Μάνα σας και Μάνα Μου και ‘’σύζυγό’’ μου Υπεραγία Θεοτόκο και εσάς τους Αγίους Μου Αγγέλους και ανθρώπους. Όλο αυτό το παράξενο μυστήριο θα πραγματοποιείται από μένα οπωσδήποτε, ανεξαρτήτως από το αν επιλέγουν ή όχι να ‘’πέσουν’’ δηλαδή να Με αρνηθούν και να μου αρνούνται αιώνια κάποια λογικά Μου κτίσματα (δαίμονες και κολασμένοι άνθρωποι) να τους αγιοποιώ και σοφοποιώ. Σαν Αγιοτριαδικός, αΐδιος (=αμετάβλητος, απαράλλακτος, πάντοτε ίδιος) Θεός αυτό το σχέδιο ήθελα να εφαρμόσω για να σωθούν όλα μου τα δημιουργήματα (λογικά και άλογα) εσείς οι επίγειοι άνθρωποι, εδώ και 350.000 χρόνια περίπου από τότε που σας εδημιούργησα σαν ψυχοσωματικές οντότητες-υπάρξεις. 

Οι πρωτόπλαστοι προγονοί σας, προπάτορές σας Αδάμ (=χωματένιος) και Εύα (=Ζωή) αρνήθηκαν να τους αγιάζω αιώνια. Αυτό το επέλεξαν μόνοι τους και ελεύθερα αλλά και με την υπόδειξη του Εωσφόρου (αρχηγού του Δαιμονικού Αγγελικού Τάγματος).

Να πω παρενθετικά ό,τι πριν να δημιουργήσω το υλικό άλογο (άψυχο) Σύμπαν, δηλαδή πριν από 13,8 δισεκατομμύρια χρόνια, εδημιούργησα 10 Αγγελικά Τάγματα. Το καλύτερο από αυτά το του Εωσφόρου (=Εώς + φέρω= φέρνω το φως) αρνιέται εδώ και 13,8 δισεκατομμύρια χρόνια να το αγιάζω ελεύθερα, πεισματικά, πωρωμένα, εγωϊστικά.
Έκτοτε (=από τότε) κατάντησαν από μόνοι τους Δαίμονες και αυτοκολάζονται, δηλαδή γίνονται όλο και πιο κακοί. Εγώ αιώνια θα τους καλώ (=παρακαλώ) να τους αγιοποιώ και σοφοποιώ, αυτοί όμως (οι Δαίμονες) -δυστυχώς γι’ αυτούς- θα το αρνούνται πεισματικά και αιώνια. Πάντοτε αρκούνται μόνο σε αυτό. Εδώ και εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια, εδώ στη Γη, προτρέπουν εσάς τους ανθρώπους να μου αρνείστε να σας αγιάζω από τώρα και αιώνια (με ‘’αριστερές’’ και ‘’δεξιές’’ μορφές αμετανόητης αμαρτωλότητας, που προαναφέραμε). Εγώ ο Χριστός όμως, σας παρακαλώ γονυπετής να με αφήσετε να σας θεραπεύσω την αμαρτωλότητα σας, τα πάθη σας τα ψυχοσωματικά (που προαναφέραμε). Σας προτρέπω να σας θεραπεύσω (μεταμορφώσω), εξαγνίσω ψυχοσωματικά. Αυτό γίνεται μέσα στο νοσοκομείο Μου, την ορθόδοξη εκκλησία Μου. Όπως μέσα στα Νοσοκομεία, τα επίγεια, οι συνάνθρωποί σας-γιατροί σάς προτείνουν θεραπεία και φαρμακευτική αγωγή, παρόμοια κι εγώ ο Πατέρας σας και Ιατρός σας Χριστός σάς προτείνω, αν θέλετε να σας θεραπεύσω, να τηρείτε τις εντολές Μου και να μεταλαμβάνετε το Σώμα Μου και το Αίμα Μου, στην Θεία Κοινωνία, σαν ‘’ορό’’, σαν φάρμακο επίγειο για να μεταμορφωθεί από αυτό η ψυχοσωματική σας άρρωστη αμαρτωλότατη οντότητα (προπεριγράψαμε τα ασθενήματά της).
Εκπρόσωπος εμού του Αρχίατρού Χριστού μου είναι ο πνευματικός σας. Αυτός με εκπροσωπεί άμεσα κατά πάντα. Είναι η αισθητή παρουσία Μου, Εγώ ο ίδιος ο Χριστός μέσω από κάθε ορθόδοξο ιερέα πνευματικό σάς βαπτίζω, παντρεύω, λειτουργώ, κοινωνώ, εξομολογώ, καθοδηγώ πνευματικά για το πώς να τηρείτε τις εντολές Μου. Δηλαδή τον φωτίζω να σας υποδεικνύει τι τρόπο θεραπείας αρμόζει στη ζωή σας την ορθόδοξη, την πνευματική να ακολουθείτε. Αυτό όλο το μυστήριο λέγεται μυστήριο μετανοίας και εξομολογήσεως. Το επιτρέπω να γίνεται όχι βέβαια για να μάθω εγώ τα αμαρτήματά σας, τα ξέρω πριν καν τα διαπράξετε, αλλά για να τα συνειδητοποιήσετε εσείς οι ίδιοι. Να ντραπείτε γι’ αυτά, να καταλάβετε πόσο αιώνιο κακό επιτελεί μέσα σας η αμετανόητη αμαρτωλότητα σας και σε σας και στους συνανθρώπους σας.
Σάς πληροφορώ υπεύθυνα ότι η αμαρτωλότητά σας είναι υπερ-μεταδοτική όμοια με τρομερή λοιμική ασθένεια (ας πούμε πανώλη). Μολύνει όλους τους συνανθρώπους σας έστω και αν -υποθετικά μιλάμε- αυτοί βρίσκονται στα άκρα του υλικού άλογου Σύμπαντος (επίπεδο Σύμπαν διαμέτρου περίπου 155 δισεκατομμυρίων ετών φωτός που μοιάζει με διαστελλόμενο cd).
Συγχωρέσατε με καλά μου παιδάκια, για τις απλοϊκές, ανθρωπομορφικές εικόνες αλλά ανταποκρίνονται στην ανθρώπινη αδυναμία σας. Σας ευχαριστώ, που με ακούσατε. Πριν από σας με άκουσαν και αγίασαν δισεκατομμύρια προγονοί σας και το ίδιο θα κάνουν και πολλοί απόγονοι σας μέχρι την β΄ παρουσία Μου. Σας περιμένω με αγάπη. Η ευκαιρία σας είναι μοναδική και ανεπανάληπτη. Είναι ο χρόνος της επίγειας ζωή σας. Μετά τον σωματικό σας θάνατο, αν δεν με αφήσετε τώρα που ζείτε να αρχίσω να σας αγιοποιώ και σοφοποιώ θα έχετε τόσο πορωθεί στην αμετανόητη αμαρτωλότητα σας, που θα σας παρακαλώ να σας αγιάσω αιώνια και αιώνια θα μου το αρνείστε. Για καλό δικό σας και των συνανθρώπων σας, μη μου το αρνείστε. Σας ευχαριστώ, σας αγαπώ απεριόριστα’’.
***
Συγχωρέστε με για την πολυλογία μου, τα κολλυβογράμματά μου και τα οποιαδήποτε είδους λάθη μου. Τα ελαχιστότατα ορθόδοξα μόνον του Χριστού μας. Συγχωρείστε με όλοι, που σας μολύνω με την αμετανόητη αμαρτωλότητα μου. 
μοναχός Ιωάννης (εκ Μακεδονίας)
Υστερόγραφο 1:
Όταν και όσο ο Χριστός μάς αγιοποιεί και σοφοποιεί τόσο περισσότερο μάς κάνει και τον ερωτευόμαστε. Με αυτό τον τρόπο ο έρωτας μας, ξεπερνά τον έρωτα μας προς την αμαρτωλότητα. Έτσι ο θείος έρωτας νικάει τους αμαρτωλούς έρωτες. Βοηθοί μας στον Αγιασμό μας η υπόλοιπη Ορθόδοξη Οικογένειά μας, δηλαδή η Μανούλα μας η Παναγία και τα αδελφάκια μας οι Άγιοι Άγγελοι και οι Άγιοι Άνθρωποι.
Επίσης, ο Χριστός μάς προτείνει δυο δρόμους αγιασμού παράλληλους και ισάξιους: τον ορθόδοξο Γάμο και τον ορθόδοξο μοναχισμό. Επίσης, όσο αμαρτωλοί να είμαστε να μην απελπιζόμαστε ποτέ γιατί ο Χριστός μας: πρώτον μας αγαπά αιώνια και δεύτερον είναι απείρως δυνατότερος από την οποιαδήποτε αμαρτωλότητά μας, αρκεί να τον αφήσουμε, να του το επιτρέψουμε να μας αγιάσει.
Αμήν. Γένοιτο για όλους ανεξαιρέτως (ορθοδόξους, ετεροδόξους, αλλοδόξους) ζώντες και κεκοιμημένους.

Υστερόγραφο 2:
Ο Θείος Έρωτας είναι η Χριστοδώρητη Αγιοπνευματική Αγάπη, η μόνη ανιδιοτελής, αναμάρτητη, που όποιος την λάβει από τον Χριστό μας (έγγαμος ή όχι) αγαπά ακόμη και τους εχθρούς, δηλαδή όσους τον μισούν. Τέτοια αγάπη είναι μόνον Χριστοδώρητη και ποτέ ανθρώπινη μεταπτωτική.

***
Ενδεικτική Βιβλιογραφία:
‘’Οψόμεθα τον Θεόν καθώς έστι’’ Αρχιμανδρίτου Σωφρονίου Σαχάρωφ, έκδοση Ιεράς Μονής Τιμίου Προδρόμου Essex-England
 ‘Άγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης’’ (1866-1938),  Αρχιμανδρίτου Σωφρονίου Σαχάρωφ, έκδοση Ιεράς Μονής Τιμίου Προδρόμου Essex-England
‘’Άσκηση και Θεωρία’’, Αρχιμανδρίτου Σωφρονίου Σαχάρωφ, έκδοση Ιεράς Μονής Τιμίου Προδρόμου Essex-England
-‘’Ρωμηοσύνη’’ (Ρωμανία, Ρούμελη), π. Ιωάννης Σ. Ρωμανίδης, Εκδόσεις Πουρνάρα, Θεσσαλονίκη 2002
- Το Προπατορικόν Αμάρτημα. π. Ιωάννης Σ. Ρωμανίδης, Εκδόσεις Πουρνάρα, Θεσσαλονίκη 2010
-‘’Θεραπευτική των Ορθοδόξων Οικουμενικών Συνόδων της Ορθοδόξου Εκκλησίας’’, π. Ιωάννης Σ. Ρωμανίδης (ανάτυπο)
‘’Άνθρωπος και Θεάνθρωπος’’, Αγίου Ιουστίνου (Πόποβιτς), έκδοση Αστήρ (2001)
‘’Βίος και Λόγοι’’ Όσιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβιτης, έκδοση Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπηγής Χανίων, Κρήτη
 ‘’Με Πόνο και Αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο’’, Όσιος Παΐσιος ο Αγιορείτης, Λόγοι Α’, έκδοση Ιερό Ησυχαστήριο ‘’Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος’’ Σουρωτή Θεσσαλονίκης
‘’Η Ζωή μετά τον Θάνατο’’, Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ιεροθέου Βλάχου, έκδοση Ιεράς Μονής Γενεθλίου της Θεοτόκου, Ακραίφνιο Βοιωτίας
 ‘’Εμπειρική Δογματική της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας κατά τις παραδόσεις του π. Ιωάννη Ρωμανίδη’’ (2011), Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ιεροθέου Βλάχου, έκδοση: Ιερά Μονή Γενεθλίου της Θεοτόκου, Ακραίφνιο Βοιωτίας
"Οίδα άνθρωπον εν Χριστώ", Μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιεροθέου Βλάχου, έκδοση Ιεράς Μονής Γενεθλίου της Θεοτόκου, Ακραίφνιο Βοιωτίας 
‘’Ορθόδοξη ψυχοθεραπεία, Πατερική θεραπευτική αγωγή’’, Μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιεροθέου Βλάχου, έκδοση Ιεράς Μονής Γενεθλίου της Θεοτόκου, Ακραίφνιο Βοιωτίας 



[1] Ήτοι: Μου επιτρέπουν να τον βαπτίσω, ‘’μπάσω’’, ‘’εισαγάγω’’, ‘’κάνω μέλη’’.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου