Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020

Μετάνοια και ιερά εξομολόγηση, η ευκαιρία για την Σωτηρία της ψυχής μας

...Εκπρόσωπος εμού του Αρχίατρού Χριστού μου είναι ο πνευματικός σας. Αυτός με εκπροσωπεί άμεσα κατά πάντα. Είναι η αισθητή παρουσία Μου, Εγώ ο ίδιος ο Χριστός μέσω από κάθε ορθόδοξο ιερέα πνευματικό σάς βαπτίζω, παντρεύω, λειτουργώ, κοινωνώ, εξομολογώ, καθοδηγώ πνευματικά για το πώς να τηρείτε τις εντολές Μου. Δηλαδή τον φωτίζω να σας υποδεικνύει τι τρόπο θεραπείας αρμόζει στη ζωή σας την ορθόδοξη, την πνευματική να ακολουθείτε. Αυτό όλο το μυστήριο λέγεται μυστήριο μετανοίας και εξομολογήσεως. Το επιτρέπω να γίνεται όχι βέβαια για να μάθω εγώ τα αμαρτήματά σας, τα ξέρω πριν καν τα διαπράξετε, αλλά για να τα συνειδητοποιήσετε εσείς οι ίδιοι. Να ντραπείτε γι’ αυτά, να καταλάβετε πόσο αιώνιο κακό επιτελεί μέσα σας η αμετανόητη αμαρτωλότητα σας και σε σας και στους συνανθρώπους σας.
Σάς πληροφορώ υπεύθυνα ότι η αμαρτωλότητά σας είναι υπερ-μεταδοτική όμοια με τρομερή λοιμική ασθένεια (ας πούμε πανώλη). Μολύνει όλους τους συνανθρώπους σας έστω και αν -υποθετικά μιλάμε- αυτοί βρίσκονται στα άκρα του υλικού άλογου Σύμπαντος (επίπεδο Σύμπαν διαμέτρου περίπου 155 δισεκατομμυρίων ετών φωτός, που μοιάζει με διαστελλόμενο cd).



Συγχωρέσατε με καλά μου παιδάκια, για τις απλοϊκές, ανθρωπομορφικές εικόνες αλλά  ανταποκρίνονται στην ανθρώπινη αδυναμία σας. Σας ευχαριστώ, που με ακούσατε. Πριν από σας με άκουσαν και αγίασαν δισεκατομμύρια προγονοί σας και το ίδιο θα κάνουν και πολλοί απόγονοι σας μέχρι την β΄ παρουσία Μου. Σας περιμένω με αγάπη. Η ευκαιρία σας είναι μοναδική και ανεπανάληπτη. Είναι ο χρόνος της επίγειας ζωή σας. Μετά τον σωματικό σας θάνατο, αν δεν με αφήσετε τώρα που ζείτε να αρχίσω να σας αγιοποιώ και σοφοποιώ θα έχετε τόσο πορωθεί στην αμετανόητη αμαρτωλότητα σας, που θα σας παρακαλώ να σας αγιάσω αιώνια και αιώνια θα μου το αρνείστε. Για καλό δικό σας και των συνανθρώπων σας, μη μου το αρνείστε. Σας ευχαριστώ, σας αγαπώ απεριόριστα’’...


μοναχός Ιωάννης εκ Μακεδονίας 
*απόσπασμα από τον Λόγο περί Μετανοίας, υπακοής και εξομολογήσεως του π.Ιωάννη, ολόκληρος ο λόγος εδώ Α' μέρος και Β' μέρος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου